sunnuntai 15. elokuuta 2010

Puuhailua

Onpas ollut puuhakas viikonloppu :). Olen leikellyt kankaita useampaan laukkuun. Niitä on siis kolmea kokoa tulossa, ja kun noita kankaita tuossa on, ajattelin, että on järkevää leikellä valmiiksi. Olen saanut kolme tilausta: kahdesta isosta ja yhdestä keskikokoisesta laukusta. Ihan mahtavaa!  Huomenna pääsee töiden jälkeen suoraan ompelemaan, kun on kaikki valmiina. Laitan kuvia kun työt etenee.

Minulla on myös yksi toimeksianto rivitaloasunnon stailauksesta. Piirtelin aamulla kalustesuunnitelmaa ja luonnoksia tv-tasosta, jonka asiakas aikoo teettää puusepällä. Hauskaa hommaa!

Mietin tuossa muutama päivä sitten, että olenkohan koskaan tehnyt mitään näin innokkaasti kun tätä oman pienen yritykseni kehittämistä. Kuviohan meni sillä tavalla, että reilu vuosi sitten tuli mahdollisuus jatkaa samalla työnantajalla toimistohommissa omalla toiminimellä ja tartuin heti mahdollisuuteen. Keskusteltiin asiasta pomon kanssa perjantaina ja maanantai-aamuna lähti perustamisilmoitus kaupparekisteriin. Eikä ole tarvinnut ratkaisua katua. Olen edelleen samassa osa-aikaisessa toimistohommassa, mutta viime vuonna aloitin sisustussuunnittelijan opinnot ammattikorkeakoulussa ja olen tehnyt oman toiminimeni puitteissa niitä hommia opiskelijahinnalla, hankkiakseni kokemusta. Verkkopuodin kuviota avasinkin jo edellisessä postauksessa.

Jotenkin kaikki palaset on loksahdelleet viime vuosina paikoilleen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti