perjantai 13. elokuuta 2010

Pakahtuva bloggeri ;)

Olen ihaillut muiden kauniita blogeja ja joskus aloitellutkin yhtä. Mutta ei se silloin vielä ollut minun juttuni. Nyt tuntuu, että kun tuon verkkopuotini parissa menee paljon aikaa koneella muutenkin, niin miksipä en päivittelisi tänne kuvia, jotka ei verkkopuotiin mahdu. Ja ei sekään olisi ollenkaan hassumpaa, jos joskus saisi palautettakin tekemisistään. Ja tosi ihanaa olisi tutustua samanhenkisiin ihmisiinkin, joilla on paloa tehdä näitä käsityöhommeleita tai ihan mitä vaan, kun vain sitä paloa löytyy! Joskus on nimittäin pää oikeasti niin täynnä ideoita, että tuntuu että pakahtuu. Varsinkin jos ei niitä juttuja ihan just heti pääse toteuttamaan. Sellaista se perheellisen elämä tuppaa olemaan :).

Pientä esittelyä tuosta verkkopuodista:

Olen aina ollut yrittäjähenkinen ja tykkään puuhastella monenlaista. Silloin kun lapset olivat pieniä, olisi ollut ihana tehdä jotain tällaista. Eikä se toki ole myöhäistä vieläkään. Ihan on minun juttuni.

Vihdoin sitten joskus tuossa vuoden vaihteessa välähti: Olin tutustunut Hilcon kankaisiin ja ystäväni kanssa pähkäilimme, kun ei niitä mistään meinaa saada. Pientä selvittelyä ja Hilcon agentin yhteystiedot löytyi. Tänä päivänä tiedän pari vastaavaa verkkokangaskauppiasta kuin minäkin, mutta silloin tuntui olevan vaikea löytää niitä. Kaikilla meillä on pikkuisen erilainen valikoima, joten eiköhän meille kaikille töitä riitä.

Opiskelen sisustussuunnittelijaksi, joten olen tässä kartoittanut sopivia sisustustuotteiden tukkujakin, ja kiinnostavimmat löytyy tanskanmaalta. Aivan ihania juttuja! Olen aloitellut varovaisesti, joten vielä en ole uskaltanut tilata mitään, mutta hinku olisi kova. Kunhan nyt ensin alkaa kauppa käymään, niin sitten rohkenen.

Tällä hetkellä ompelen puotiin myytävää. Erityisen innoissani olen laukkujen ompelemisesta. Ihania kankaita koti täynnä, eikä tarvi kuin vain löytää sopiva hetki luovuudelle. Parasta se on aamuisin, kun muut vielä nukkuvat. Ei malttaisi edes syödä mitään, kun oikein on inspis päällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti